چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۲۲ ق.ظ

حاج محمد طاهری-گریه کن که دیگه پلکات وا نشد

متن زمینه سینه زنی حاج محمد طاهری

زمینه زیبا حضرت علی اصغر

شب هفتم محرم

حاج محمد طاهری

گریه کن که دیگه پلکات وا نشد



(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 


 

متن مداحی:

گریه کن که دیگه پلکات وا نشد

گریه نکن یه ذره اب پیدا نشد

گریه کن خبری از سقا نشد گریه کن

چرا به روی صورتم دوباره دس نمی کشی

نفس نمونده واسه من چرا نفس نمی کشی

نباشی کنارم عزیزم محاله یه لحظه بمونم

تو داری رو دستم میمیری چجوری لالایی بخونم

لالایی لالایی لالایی

*************

رفتی و مادر تو بی طاقته

رفتی و رو دل خیمه داغته

رفتی و کفن تو قنداقته گریه کن

ببین یکی با تیر کمون کمین نشسته روبروت

خدا کنه نبنتت با اون سفیدی گلوت

شده هلهله توی میدون همین که سه شعبه رها شد

علی جون ندیده میدونم سرت از تن تو جدا شد

لالایی لالایی لالایی

*************

وای من دل من از جا کنده شد

وای من همه لشکر خنده شد

وای من بابای تو شرمنده شد گریه کن

بابا برای دفن تو به پشت خیمه میرسه

واسه تن یه شیر خواره یه قبر کوچیکم بسه

اونا که به تو اب ندادن عزیزم الهی بمیرن

تو رو که گرفتن میترسم که گهوارت و هم بگیرن

 

لالایی لالایی لالایی


فایل مداحی:





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی