يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ

جواد مقدم - با یه دل گرفتار اومدم

متن شور سینه زنی جواد مقدم

شور جدید مناجاتی

جواد مقدم

با یه دل گرفتار اومدم




(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

متن مداحی :

 



با یه دل گرفتار اومدم

درمونده مثل هر بار اومدم

کارم گره میخوره روضتم

من اینجوری آقا بار اومدم

 

من از همون لحظه های اول ، که نفسم بند دنیا شد

یه پری از پرچمت آقاد، رو پر قنداقه ام جا شد

مادر من گفت یا حسین و با تربتت کام من وا شد

 

منم یه مجنون ، تویی تو لیلا

نفسمی تو ، نفس زهرا

 

مددی مولا ، مددی مولا (۲)

 

اسمت طلایه دار اسامی

الله وکیلی عند مرامی

آقا به کام همه تربتت

داری تو چه تربت به کامی

 

من همون عبد گنه‌کاری ، که گردنت عمری وبالم

من هرچی دارم همین روضست ، من هرچی دارم همین حاله

یه شبه رفتم قسم آقا ، تو روضه هات راه صد ساله

 

افضل اذکار ، حی و مماتم

مُهر قبول صوم و صلاتم

 

مددی مولا ، مددی مولا (۲)

 

آبادیه تو روضت خرابی

فخرم شده شدم بوترابی

از بس چکیده اسمت از لبم

کل لباسم شده شرابی

 

سینه زنی نِعمَ الأعمالم ، هروله هات حال چاووشم

با ذکر تو میزنم آقا ، دم به دم من باده از گوشم

یه گوشه از شیش گوشت آقا ، بُرده شیش دنگ عقل و هوشم

 

پر بده آقا بشم هوایی

باز شده نوکر کرب و بلایی

 

مددی مولا ، مددی مولا (۲)





فایل مداحی:

 




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی