چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ

مهدی اکبری - زائرتم با یه سلام با یه سلام ساده

متن واحد شلاقی سینه زنی مهدی اکبری

واحد مناجاتی برای دلتنگ های کربلا

مهدی اکبری

زائرتم با یه سلام با یه سلام ساده

 

(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

 

متن مداحی :

 

 

 

 

 

 

 

زائرتم با یه سلام با یه سلام ساده

توی چشام بارون اشک وقتی به راه افتاده

شکر خدا منه گدا پای علم ایستادم

مهر و وفات ، کرببلات ، مگه میره از یادم

کرببلا کرببلا ، کربلا یا کربلا

 

یادمه از بچگیام کرم تو با من بود

توی دلم قاب عکس حرم تو با من بود

تو رو خدا با یه نیگاه منو دعا کن آقا

سینه زن همیشه ی کرببلا کن آقا

کرببلا کرببلا ، کربلا یا کربلا

 

هر جا میرم نشونیه نوکریمم باهامه

فقط حسین فقط حسین فقط حسین آقامه

من الازل الی الابد شور دلم عاشوراست

کعبه رو دوست دارم ولی قبله من کربلاست

کرببلا کرببلا ، کربلا یا کربلا

 

 

 

 

 

 

فایل مداحی:

 



 




 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی