چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

محمود عیدانیان - بوی بهشت کربلا رسیده بر مشام من دوباره

متن واحد شلاقی سینه زنی کیوانی، عیدانیان، شکری، شیخی

واحد دلنشین و احساسی کربلا

محمود عیدانیان

بوی بهشت کربلا رسیده بر مشام من دوباره



(لطفاً جهت دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)

 

متن مداحی:


بوی بهشت کربلا رسیده بر مشام من دوباره
شبای جمعه قلب من تو سینه آروم و قرار نداره

تو کربلا پاییز دل بهاره یک یا حسین میگم چشام میباره

هر بار برام یه حس تازه داره

کارم شده گریه فقط تو روضه ها خوندن ازت تو بهترین ارباب دنیایی

در درگه تو بنده ام  از عشق تو آکنده ام مجنونم آقاجون تو لیلایی

آقام آقام آقام  ثار الله

 

قشنگ ترین لحظه هام سر شده توی کربلا همیشه

 هواتو کرده باز دلم حرم میخوام نگو آقا نمیشه

دل کندن از شما برام محاله

امضا بزن برای من حواله تو نوبتم ببین یکی دو ساله

آقا روا کن حاجتم بی بی میگه بی طاقتم دلگیرم از روزای تکراری

باتو میمونم تا تهش میدونم آقا آخرش این رو سیاه رو جا نمیذاری

آقام آقام آقام  ثار الله

 



فایل مداحی :


نظرات (۳)

  1. محمدمحمدی

    به جرات میگم بهترین مداحی اجرا شده از اقا محمود هست خداقوت یاعلی 
    اقامحمود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی