يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۹ ق.ظ

جواد مقدم - بوی بهشت کربلا بوی محرمش میاد

متن شور سینه زنی جواد مقدم


شور استقبال از محرم
جواد مقدم
بوی بهشت کربلا بوی محرمش میاد



(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...)

متن مداحی :



بوی بهشت کربلا، بوی محرمش میاد

عطری که از حوالیِ خیمه و پرچمش میاد

مست و خرابم میکنه، کهنه شرابم میکنه

ممنونشم همین که باز نوکر حسابم میکنه

میزنم پَر به سمت رؤیاهام

رمـقـی تو پَـرم اگه باشه

گاهی سر به هوا شدن خوبه

به هوای حرم اگه باشه

اَللّهُمَ الرزُقنا حرم حرم ... اَللّهُمَ الرزُقنا حرم حرم

 

 

بوی گلاب و بوی سیب، بوی عَبیر و بوی مُشک

بـوی گلای رازقـی، که توی خیمه شده خشک

این همه شور و همهمه، میبره مارو علقمه

اونجا که دست قلمو، میدن به دست فاطمه

به دو دستی که رو زمین افتاد

بگیرید دست این گرفتارو

به خدا راضیم که از دور هم

ببینم گـنـبـد علمدارو

اَللّهُمَ الرزُقنا حرم حرم ... اَللّهُمَ الرزُقنا حرم حرم

 

 

بوی غبار و بوی دود، بوی غریب آشنا

بوی حسین و بوی سیب، بوی غریب کربلا

گریه ی من، شادی من، نغمه ی آزادی من

مایه ی آرامش دل، عشق خدادادی من

لبم اول به تربتش وا شد

که نمک گیر کربلا باشم

دوس دارم روز اربعین من هم

توی تصویر کربلا باشم

اَللّهُمَ الرزُقنا حرم حرم ... اَللّهُمَ الرزُقنا حرم حرم





فایل مداحی

 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی