پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴ ق.ظ

حسین طاهری - مجنون توأم بی سر و سامان

متن سرود مولودی حسین طاهری

سرود ولادت امام رضا (ع)

حسین طاهری

مجنون توأم بی سر و سامان

 

 

(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...)

متن مداحی :


مجنون توأم بی سر و سامان

سلطان کرم خسرو خوبان

ای جان

بی تو سر من همش رو زانومه

تو که کرامتت همیشه معلومه

بیا کرم کن و بازم نگاهم کن

تو رو به چادر حضرت معصومه

ای جان

درگیرم درگیرم مجنونم دلدادم حیرونم

پای تو تا زندم آقا جان می مونم

 

مجنون توأم بی سر و سامان

سلطان کرم خسرو خوبان

ای جان

 

سرگرم طواف عالم امکان

گرد حرمِ قبله ی ایران

ای جان

میدونه هر کسی که دل به تو داده

قرار عاشقا پنجره فولاده

تموم خاطرات کودکی هامون

توی حیاط خوشگل گوهرشاده

ای جان

من خاکم من خاکم تو بارون من سنگم تو دریا

من هر چی دارم از دستاته جان آقام

 

مجنون توأم بی سر و سامان

سلطان کرم خسرو خوبان

ای جان

 

خاک ره تو خیل بی دستان

جونم به فدات حضرت سلطان

ای جان

اونیکه دست تو دلش رو میسپاره

اونیکه سر به دامن تو می ذاره

می دونه تا ابد به تو بدهکاره

برات کربلاشو از شما داره

ای جان

تعبیرِ رویا کن قلبم رو شیدا کن

دلتنگ شش گوشم آقا جان امضا کن

 

مجنون توأم بی سر و سامان

سلطان کرم خسرو خوبان

ای جان

 

فایل مداحی

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی