چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶ ق.ظ

محمود کریمی - به چشم تو بدهکارم

متن شور سینه زنی حاج محمود کریمی

شور جدید رمضان 96 (امام حسین (ع))

محمود کریمی

به چشم تو بدهکارم


(لطفا جهت دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)


متن مداحی:
به چشم تو بدهکارم ، به عشق تو گرفتارم

نمیخوام از خدا چیزی ، تا وقتی که تورو دارم

بزار بگم با زبون ساده ،همین حسین حسین هم از سرم زیاده

خدا اجازشو به هر کسی نداده

پر دردم ، دوا میشم

منم حاجت روا میشم

دلم قرصه با دست تو

توی محشر سوا میشم

خودت سرشتی آب و گل من

مگه خودت کاری کنی برا دل من

با دستای خود  تو حل شه مشکل من

بزار بگم با زبون ساده ، همین حسین حسینم از سرم زیاده

زهراشو اجازشو به  هر کسی نداده


من اون ذرم ک ناچیزم

تویی عشق دل انگیزم

دلم گرمه به اشکی که

تو دریای تو میریزم

دلم شده باز مسافر تو

یه روز میشم تو کربلا مجاور تو

آواره  ی عالم میشم بخاطر تو

بزار بگم با زبون ساده ، همین حسین حسینم از سرم زیاده

زهراشو اجازشو به  هر کسی نداده



فایل صوتی:



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی