جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۰۹ ق.ظ

امیر کرمانشاهی - ندیدم حرمو خیلی وقته

متن زمینه سینه زنی امیر کرمانشاهی محرم 96 اربعین

زمینه ناب و دلنشین مناجاتی

شب چهارم محرم 96

هیئت انصارالحجه مشهد

امیر کرمانشاهی

ندیدم حرمو خیلی وقته





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:


ندیدم حرمو خیلی وقته

به خدا که برام خیلی سخته

اونی که بی حسینه چی داره

اونی که تو رو داره خوشبخته

همه حسرتم یک زیارته

به خدا برام این سعادته

می تپه دلم با محبتِ

اباعبدالله

همه حاجتم دیدن حرم

می میرم اگه کربلا نرم

غم اول و عشق آخرم

اباعبدالله

به کی بدم قسمت

بگی که می برمت

تو رو به رقیه قسم

منو ببر حرمت

هیچی ندارم تو دنیا

غیر همین اشک روضه

ولی شنیدم با این اشک

خدا منو می آمرزه

جانم جانم جانم جانم ای حسین جانم

 

هر کی عاشقته با ایمانه

بنده ی در خونت سلمانه

نوکرات یکی از یکی بهتر

زندگی می کنن چه شاهانه

یعنی میشه این دل غمین تو

پا بذاره تو سرزمین تو

بشه زائر اربعین تو

اباعبدالله

هر کی از نجف میره کربلا

تا ابد میشه گیر کربلا

پای آخرین تیر کربلا

اباعبدالله

بیا تو راه حسین

تو سر پناه حسین

آرزوی مادرمه باشم

غلام سیاه حسین

همیشه لطفت بی مرزه

نذاشتی تنهام یک لحظه

نفس کشیدن تو روضه ت

به کل عشقا می ارزه

جانم جانم جانم جانم ای حسین جانم

 

غم تو دلم می درخشه

نذاری گدا سنگ رو یخ شه

می دونم که خدا دوستت داره

به هوای تو ما رو می بخشه

آخه اسم تو دل رو می بره

تو خونت چقدر عبد و نوکره

ما همه شدیم جزو لشکره

اباعبدالله

چقده هوا خوبه تو حرم

تا میگیم بهشت تو بگو حرم

یه سلام میدم رو به رو حرم

اباعبدالله

بهشت و با تو دارم

تا کربلاتو دارم

تو بگو به نوکرت آقا که

خودم هواتو دارم

حسابی دلتنگم آقا

دلم حرم می خواد بازم

به کی بگم پس دردامو

اگه به تو رو نندازم

جانم جانم جانم جانم ای حسین جانم

 

هیچی ندارم تو دنیا

غیر همین اشک روضه

ولی شنیدم با این اشک

خدا منو می آمرزه

جانم جانم جانم جانم ای حسین جانم

 

همیشه لطفت بی مرزه

نذاشتی تنهام یک لحظه

نفس کشیدن تو روضه ت

به کل عشقا می ارزه

جانم جانم جانم جانم ای حسین جانم

 

حسابی دلتنگم آقا

دلم حرم می خواد بازم

به کی بگم پس دردامو

اگه به تو رو نندازم

جانم جانم جانم جانم ای حسین جانم





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی