پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

امیر کرمانشاهی - من تو رو دارم هیچی نمی خوام

متن شور سینه زنی

اجرای متفاوت و فوق العاده دلنشین شور امام حسین(ع)

امیر کرمانشاهی

من تو رو دارم هیچی نمی خوام



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :



من تو رو دارم هیچی نمیخوام  کرب و بلاته آخر دنیام

من نمیدونم چقدر تو خوبی  هواتو کردم دم غروبی

مهربون تر از بابامی 

تو همونی که میخوامی

ته هر لطف و مرامی

یه کلام آخه آقامی

آقامی همه ی دنیامی  به خدا رویامی همه جا باهامی

اربابم یاحسین ثارالله

 

حسرت من شد یک حرم آقا    با پدر و با مادرم آقا

غریق رحمت کن پدرم رو   داده نشونم راه حرم رو

چقدر از حرم شنیدم

از تو دلبرم شنیدم

اولین بار اسمتو از

لب مادرم شنیدم

آقامی همه ی دنیامی   به خدا رویامی همه جا باهامی

اربابم یاحسین ثارالله

 

 

از همه سیرم از خودم حتی   دیگه بریدم از همه دنیا

گوشه ی هیئت دلم گرفته   دلم برای حرم گرفته

اسمتو که دم گرفتم

کربلا قدم گرفتم

دوست دارم عکسی که آقا

خودم از حرم گرفتم

آقامی همه ی رویامی   به خدا رویامی همه جا باهامی

اربابم یاحسین ثارالله




**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی